Бухгалтерський аутсорсинг

Наша ціль: надання комплексу якісних послуг високого професійного рівня для розвитку бізнесу наших партнерів.

Ми беремо на себе зобов'язання щодо ведення, постановці та відновленню бухгалтерського та податкового обліку, аутсорсингу розрахунку заробітної плати, облік операцій ЗЕД, податкового аудиту, складання фінансової та податкової звітності для суб'єктів господарської діяльності різних форм власності та видів діяльності. Якісні бухгалтерські послуги для підприємств, приватних підприємців та податковий облік у ФОП, - як постійне обслуговування, так і разові бухгалтерські послуги.

Ми пропонуємо фінансовий консалтинг у вигляді розробки та впровадження системи управління фінансами підприємства за наступними напрямками: управлінський облік і звітність, бюджетне планування, фінансовий аналіз, інвестиційне управління.

Наші співробітники - висококваліфіковані практикуючі бухгалтери з більш ніж п'ятнадцятирічним досвідом роботи в різних сферах діяльності.

Основна причина, по якій потрібні консультації з бухобліку - це швидке реагування в законодавчій сфері, а також, звичайно, оптимізація діяльності підприємства.

Бухгалтерські послуги включають в себе досить широкий спектр складових, таких як:

• Ведення бухгалтерського обліку;
• Бухгалтерське обслуговування;
• Відновлення бухгалтерського обліку;
• Щомісячний бухгалтерський супровід;
• Здача звітності в контролюючі органи.

Якщо Ви тільки починаєте свій бізнес і плануєте в своєму штаті посаду бухгалтера, давайте прорахуємо:

• якщо Ви плануєте тримати у себе власну бухгалтерію, робоче місце бухгалтера з окремим ПК і спеціальним програмним забезпеченням - будьте готові до щомісячній оплаті оренди офісу, купівлі ліцензійного ПЗ, оплаті послуг провайдерів та ін.

• щоб платити бухгалтеру «чистими» хоча б 3000 гривень (а це для досвідченого київського бухгалтера досить скромна зарплата, швидше за все, працювати будуть не тільки на Вас), Вам треба сплатити податки до бюджету ще приблизно на 2000 грн., тобто щомісячна винагорода бухгалтеру обійдеться Вам приблизно в 5000 грн. І врахуйте, при такій зарплаті вимагати від бухгалтера досконального знання Податкового кодексу, нововведень у бухобліку та оподаткування, Ви просто не вправі, а підписка на спеціалізовану літературу обійдеться, як мінімум ще від 200 гривень на місяць;

• бухгалтер не оформлений офіційно і Ви розраховуєте виплачувати йому таку суму, перевів у готівку виручку або просто видавши з власних коштів Працюючий на підприємстві, не оформлений офіційно, при виявленні такого податковими органами, «обходиться» підприємцю в 34000 грн. - Саме такий розмір штрафу за кожного. Крім того, бухгалтеру при здачі будь-яких звітів в податковій можуть задати «в лоб» питання про офіційне працевлаштування;

Давайте тепер розглянемо переваги, якщо ведення Вашого бухгалтерського обліку візьмемо на себе ми:

• при обсязі до 50 операцій в місяць плата за наші послуги буде не більше 2000 гривень на місяць - і це при тому, що на Вас працює команда професіоналів;

• ми готові до супроводу Вашого бізнесу та готові відстоювати перед фіскальними органами правильність своїх дій;

• якщо Ви готові довіритися нашому досвіду, ми надамо Вам консультації з оподаткування та запропонуємо абсолютно законні варіанти оптимізації витрат у Вашому бізнесі, вести податкове планування.

 

Бухгалтерські послуги для фізичних осіб підприємців ФОП (СПД):

ФОП (СПД) стандартний пакет

Кількість операцій

Вартість грн. / міс.

 

Єдиний податок (1гр, 2 гр)

Єдиний податок 

(3 гр - 4%)

Єдиний податок (3 гр - 2%) + платник ПДВ

Загальна система оподаткування

Загальна система оподаткування + платник ПДВ

0

150

200

250

300

400

до 20

300

350

1100

800

1200

до 50

500

600

2000

2100

2900

більше 50

за домовленістю 

 

У вартість стандартного пакету послуг входить:

• складання та подання до контролюючих органів звітності;
• розрахунок, нарахування податків і надання реквізитів для оплати;
• реєстрація податкових накладних (для платників ПДВ);
• ведення книги обліку доходів і витрат (максимум 50 операцій в місяць).

Бухгалтерские услуги для юридических лиц ООО (ТОВ):

ТОВ (ООО), стандартний пакет

Кількість операцій

Вартість грн. / міс.

 

Спрощена система оподаткування (3 гр - 4%)

Спрощена система оподаткування + платник ПДВ (3 гр - 2%)

Загальна система оподаткування

Загальна система оподаткування + платник ПДВ

0

400

500

400

600

до 10

1200

1800

1700

2500

до 20

1800

2300

2700

3300

більше 20

за домовленістю

 

У вартість стандартного пакету послуг входить:

• складання та подання до контролюючих органів звітності;
• розрахунок, нарахування податків і надання реквізитів для оплати;
• нарахування заробітної плати 2 рази на місяць (1 співробітник);
• реєстрація податкових накладних (для платників ПДВ);
• кур'єрська доставка від клієнта / до клієнта документів (2 рази на місяць).

Вартість додаткових послуг

Послуг

Вартість (грн.)

Примітка

Нарахування ЗП + здача звітності по персоніфікації

100 грн.

1 штатна одиниця

Кадровий облік - складання наказів, штатний розклад, ведення табелів обліку робочого часу, заповнення трудових книжок)

150 грн.

1 штатна одиниця

Консультація з бухгалтерського та податкового обліку:

 

 

- усна

від 250 грн.

1 година

- письмова

від 400 грн.

1 година

Оформлення електронних ключів

400 грн.

одноразово

Розробка пакету типової первинної документації (Договір, Рахунок, Акт / Накладна)

від 200 грн.

одноразово

Виписка первинної документації (рахунки, накладні, акти, податкові накладні, платіжні доручення)

20 грн.

документ

Сортування і систематизація документів

20 грн.

документ

Підготовка документів для подачі в банк по оформленню кредиту

від 600 грн.

одноразово

Діагностика ситуації в держорганах за минулі періоди

500 грн.

орган

Ведення клієнт-банку

10 грн.

платіжне доручення

Складання додаткових звітів

від 300 грн.

звіт

Здача уточненої звітності за попередні періоди

від 400 грн.

документ

Кур'єрська доставка від клієнта / до клієнта документів

35 грн.

поїздка

Виїзд фахівця виконавця до замовника

500 грн.

1 година

Внесення змін до звіту (коригування, уточненка)

600 грн.

за 1 зміну, наступні по 50 грн.

Аналіз і відстежування дебіторської, кредиторської заборгованості

500 грн.

50 контрагентів

Аналіз податкових зобов'язань (до кінця звітного місяця)

від 200 грн.

1 місяць

Підготовка документів для зустрічних перевірок

договірна

 

Проходження перевірок за ведений період

договірна

 

Проходження перевірок за минулий період

договірна

 

Відновлення бухгалтерського та податкового обліку

договірна

 

Інвентаризація

договірна

 

Обробка операцій ЗЕД (імпорт, експорт, валютні кредити)

договірна

 

 

 

 

*** Договірна вартість обслуговування встановлюється виходячи з обсягу робіт, специфіки роботи підприємства, стану бухгалтерського та податкового обліку на момент передачі справ на аутсорсинг.